Cresa Nederland

Cresa Nederland Opdracht: vertaling corporate identity, campagne FD + BNR Cresa Nederland (met zes vestigingen in Nederland) is onderdeel van de wereldwijde Cresa organisatie met 6.000 opdrachtgevers in 40 landen. Cresa behartigt de belangen van de zakelijke huurder, als adviseur en procesmanager. Deze dienstverlening heet huisvestingsoptimalisatie en reikt van strategisch plan tot turnkey oplevering. Cresa begeleidt vastgoedgebruikers bij vraagstukken omtrent huur ... Read More

Taalbrug Junior

Opdrachtgever: Taalbrug Junior Opdracht: corporate identity Taalbrug Junior is een school voor speciaal onderwijs. Een school waar communiceren centraal staat. Bij Taalbrug Junior draait het helemaal om de kinderen (tussen 4 en 12 jaar) en hun zeer diverse onderwijsbehoeften. En om samenwerking tussen onderwijsdisciplines. Na een ‘nieuwe’ naam, kwam er ook een huisstijl die dát verhaal vertelt. Met een logo … Read More

KUNST EINDHOVEN

Stichting Staat op Straat Opdracht: KUNSTEINDHOVEN KUNSTEINDHOVEN is een initiatief van stichting Staat op Straat in samenwerking met de binnenstadse winkeliers. De kunstroute toont een overzicht van 30 kunsteieren in 30 vitrines die samen een verrassende expositie vormen door de hele stad. Aan elk ei is een bijzondere kunstenaar verbonden die op geheel eigen wijze het ei heeft bewerkt. Van ... Read More

De Koppeling

OPDRACHTGEVER: Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost PROJECT: Personeelsmagazine De Koppeling De Koppeling is het personeelsmagazine van Brandweer Brabant-Zuidoost en viert in 2019 haar 25e jaargang. Insight verzorgt sinds jaar en dag de vormgeving, productie, redactie en (redactie)begeleiding van het blad. Werkzaamheden: Redactie(begeleiding) Ontwerp en vormgeving Copy Productie

Holland Robotics

OPDRACHTGEVER: High Tech NL PROJECT: huisstijl en presentatiemiddelen Holland Robotics is een initiatief van High Tech NL (dé branchevereniging van en voor innovatieve Nederlandse hightechbedrijven en -kennisinstellingen). Binnen Holland Robotics maakten vijf toonaangevende industriële spelers en zes wetenschapsinstellingen afspraken over verregaande krachtenbundeling op dit vlak. Dit moet er voor zorgen dat de roboticakennis in Nederland maximaal wordt benut. insight vertaalde dit unieke samenwerkingsverband … Read More

Nuenen kiest!

Oprachtgever: gemeente Nuenen c.a. Project: Opkomstbevordering c.s. herindeling Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant willen Nuenen bij Eindhoven voegen. Opkomst en uitslag van het gehouden referendum overtroffen alle verwachtingen: 55% opkomst, 78% van de Nuenenaren is tegen een samengaan met Eindhoven. Onze campagnebijdragen: Facebook, DM en (outdoor)advertenties. Het krachtig overtuigen van Provinciale Staten loopt. Het moet goed komen – 78% tegen is … Read More

Jaarverslag Justitie en Veiligheid

OPDRACHTGEVER: Ministerie van Justitie en Veiligheid PROJECT: jaarverslag C2000 | 2015 – 2017 Zonder C2000, GMS, 112 en NL-Alert wordt het voor 85.000 hulpverleners van politie, brandweer, ambulancediensten en marechaussee lastig werken. Voor het ministerie van Veiligheid en Justitie verzorgden we van 2015 tot en met 2017 dit ernstig serieuze en tijd-kritische document. Een jaarverslag met cijfers en zeer toegankelijk gebrachte prestaties. … Read More

Lage Heide

OPDRACHTGEVER: Gemeente Valkenswaard/Project Zuid PROJECT: Kennismaken met Lage Heide, slapen in een tipi Een nieuwe woonwijk in Valkenswaard. Projectmanagement en verkoopondersteuning. De leukere variant op de Nationale Huizennacht? Met de allereerste kavelbezitters, bewoners en kandidaat-kopers barbecueën en slapen in een tipi. Insight is sinds 2014 op projectbasis betrokken bij het project. We verzorgen onder meer de communicatiemiddelen rond de kavelverkoop (brochures, advertenties, … Read More

Mobile Fencing & Security

KLANT: Heras Mobile Fencing & Security PROJECT: diverse werkzaamheden Van Heras Tijdelijke Beveiliging naar Mobile Fencing & Security. Met behoud van een sterk merk, toch een nieuwe positionering. Dat was de basis voor een breed scala aan middelen die Insight de afgelopen jaren ontwikkelde. Onze werkzaamheden lopen uiteen van digitale nieuwsbrieven tot presentatiemateriaal (online en print) en van het ontwikkelen van ... Read More

Sorbo 50 jaar

OPDRACHTGEVER: Nedac Sorbo PROJECT: content en creatie 50 jaar Sorbo Sorbo bestaat in 2017 50 jaar. Het merk lanceerde daarvoor een speciale spaaractie. insight ondersteunde het jubileum (en de actie) succesvol met content en creatie. De resultaten? De bijdragen op Facebook zorgden voor een groei van het aantal likes met 65%. Persberichten zorgden voor de nodige redactionele publiciteit (een meer … Read More