Sorbo 50 jaar
OPDRACHTGEVER: Nedac Sorbo PROJECT: content en creatie 50 jaar Sorbo Sorbo bestaat in 2017 50 jaar. Het merk lanceerde daarvoor een speciale spaaractie. insight ondersteunde het jubileum (en de actie) succesvol met content en creatie. De resultaten? De bijdragen op Facebook zorgden voor een groei van het aantal likes met 65%. Persberichten zorgden voor de Read More
JF International/Schelde Sports
OPDRACHTGEVER: JF International PROJECT: Schelde Sports exclusief partner FIBA 3×3 World Tour Het Nederlandse Schelde Sports is tot en met 2020 exclusief FIBA-partner voor de 3×3 World Tour en aldus leverancier van alle officiële 3×3 basketbalstellingen. Overige 3×3 World Tour-partners zijn alleen Nike, Wilson en Sport Court. Het IOC heeft 3×3 basketball toegevoegd aan het programma voor Read More
Slow lane vs Fast lane
OPDRACHTGEVER: Gemeente Valkenswaard / Gemeente Waalre PROJECT: bewustwordingscampagne om vrachtverkeer te weren De N69 loopt dwars door de gemeenten Valkenswaard en Waalre en is al tientallen een verkeerskundige doorn in het oog van bestuurders en bewoners. Een oplossing lijkt in zicht (de aanleg van de West-Parallel) maar laat nog wat jaren op zich wachten. Bewoners in Valkenswaard Read More
JIP (Jouw Informatie Platform)
OPDRACHTGEVER: Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost PROJECT: prijsvraag naam virtuele netwerkomgeving Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost krijgt een nieuwe, interne virtuele netwerkomgeving. En die moest een goede naam krijgen. insight ontwikkelde – in samenwerking met partner Zoso – een afgeschermde website voor de prijsvraag en de ondersteunende printmedia. Uiteindelijk viel de keuze op JIP (Jouw Informatie Platform). En dat verdiende natuurlijk een passend logo! Werkzaamheden: Read More
Huisstijl Cinergy
OPDRACHTGEVER: Cinergy PROJECT: huisstijl Cindy van den Dungen, v.h. directeur Heras Nederland, vroeg insight om een energiek, eenvoudig en positief beeldmerk. Zie hier het resultaat. Cinergy is in te huren voor interim- en adviesopdrachten op het gebied van strategische marketing en management. Werkzaamheden: Communicatieadvies Ontwikkeling huisstijl Ontwerp en vormgeving
JF•International
OPDRACHTGEVER: JF•International PROJECT: brochure JF•International is de internationale verkooporganisatie van de merken Janssen•Fritsen, Schelde Sports en Spieth Gymnastics. Stuk voor stuk marktleiders op het gebied van respectievelijk bewegingsonderwijs, basketbal en wedstrijdturnen. insight realiseerde een fantastische brochure die ondersteunt bij de verkoopactiviteiten (en die past bij deze mooie merken). Werkzaamheden: Ontwerp en vormgeving Copy
High Tech NL
OPDRACHTGEVER: High Tech NL PROJECT: boek ‘Hightechindustrie in geografisch perspectief’ Voor High Tech NL – dé brancheorganisatie voor de hightechindustrie in Nederland, onderdeel van ondernemersvereniging FME – mochten we de vormgeving en productie doen van het boek ‘Hightechindustrie in geografisch perspectief’. Het eerste exemplaar werd op 2 mei door Jos van Erp (de schrijver van het boek) Read More
Heras BV
OPDRACHTGEVER: Heras BV PROJECT: Beursstand Perimeter Protection – Nürnberg Perimeter Protection in Nürnberg. Transformatie Heras Adronit naar Heras, alias Grün wird Blau. Realisatie: Cialona Expo. Werkzaamheden: Communicatieadvies Ontwerp en vormgeving Copy PR
Best for your Friend
OPDRACHTGEVER: Nedac Petcare PROJECT: Introductie stoommaaltijden Best for your Friend Best for your Friend is het merk van Nedac Petcare en is onderdeel van Nedac Sorbo in Duiven. Een website, Facebookpagina en reguliere pr ondersteunen de introductie van nieuwe, verse stoommaaltijden voor hond en kat. Een unicum in het supermarktschap. Werkzaamheden: Communicatieplan Social mediaplan Ontwikkeling website Mediaplan Read More