JF•International

OPDRACHTGEVER: JF•International PROJECT: brochure JF•International is de internationale verkooporganisatie van de merken Janssen•Fritsen, Schelde Sports en Spieth Gymnastics. Stuk voor stuk marktleiders op het gebied van respectievelijk bewegingsonderwijs, basketbal en wedstrijdturnen. insight realiseerde een fantastische brochure die ondersteunt bij de verkoopactiviteiten (en die past bij deze mooie merken). Werkzaamheden: Ontwerp en vormgeving Copy

High Tech NL

OPDRACHTGEVER: High Tech NL PROJECT: boek ‘Hightechindustrie in geografisch perspectief’ Voor High Tech NL – dé brancheorganisatie voor de hightechindustrie in Nederland, onderdeel van ondernemersvereniging FME – mochten we de vormgeving en productie doen van het boek ‘Hightechindustrie in geografisch perspectief’. Het eerste exemplaar werd op 2 mei door Jos van Erp (de schrijver van het boek) Read More

Best for your Friend

OPDRACHTGEVER: Nedac Petcare PROJECT: Introductie stoommaaltijden Best for your Friend Best for your Friend is het merk van Nedac Petcare en is onderdeel van Nedac Sorbo in Duiven. Een website, Facebookpagina en reguliere pr ondersteunen de introductie van nieuwe, verse stoommaaltijden voor hond en kat. Een unicum in het supermarktschap. Werkzaamheden: Communicatieplan Social mediaplan Ontwikkeling website Mediaplan Read More

GDC-Noord

OPDRACHTGEVER: GDC-Noord PROJECT: Brochurelijn en website voor 25 hectare gebiedsontwikkeling Voor commercieel vastgoed zijn drie zaken belangrijk: de locatie, de locatie en de locatie. De redenatie is te kort door de bocht. Voor een DC van enorme proporties wil de Europese prospect ook weten ‘hoe ver men is’ en in één oogopslag het aantal palletplaatsen kunnen berekenen. Read More

Brandweer Brabant-Zuidoost

OPDRACHTGEVER: Brandweer Brabant-Zuidoost PROJECT: Regionaal handboek communicatie voor lokale executie 1.200 brandweervrijwilligers veranderen per 01-01-14 van werkgever: van gemeenten naar veiligheidsregio. Gevoelige materie in een complexe bestuurlijke context. Advies interne communicatie. En een handboek voor lokale middelenproductie conform regionale richtlijnen.   Werkzaamheden: Communicatieadvies Ontwikkeling website Corporate identity Ontwerp en vormgeving Copy

Helmond Fris

OPDRACHTGEVER: Gemeente Helmond PROJECT: Alcoholpreventiecampagne Overtuigend gewonnen competitie. Helmond Fris; voor handhaving overlast, hondenpoep, wildplassen, zwerfvuil en meer. Thema kreeg een onverwachte wending: de lokale vertaalslag van ‘geen alcohol onder de 18’. Met verhelderend proces van co-creatie en pre-test. Werkzaamheden: Communicatieadvies Conceptontwikkeling Ontwerp en vormgeving Copy PR