Nuenen kiest!

Oprachtgever: gemeente Nuenen c.a. Project: Opkomstbevordering c.s. herindeling Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant willen Nuenen bij Eindhoven voegen. Opkomst en uitslag van het gehouden referendum overtroffen alle verwachtingen: 55% opkomst, 78% van de Nuenenaren is tegen een samengaan met Eindhoven. Onze campagnebijdragen: Facebook, DM en (outdoor)advertenties. Het krachtig overtuigen van Provinciale Staten loopt. Het moet goed komen – 78% tegen is … Read More

Inspire!

Opdrachtgever: Wienerberger Project: content voor inspiratieplatform openbare ruimte Wienerberger is méér dan een producent van keramische bestratingsoplossingen en bouwmaterialen. Met 200 jaar ervaring is Wienerberger ook een kennisinstituut. Magazine ‘garden+place’ kreeg een bijstelling van de bladformule en een nieuwe naam: ‘inspire!’. Een gaaf blad met de beste Nederlandse en soms ook buitenlandse keramische bestratingsprojecten. Op het digitale platform inspire-openbareruimte.nlstaan de … Read More

Sorbo 50 jaar

OPDRACHTGEVER: Nedac Sorbo PROJECT: content en creatie 50 jaar Sorbo   Sorbo bestaat in 2017 50 jaar. Het merk lanceerde daarvoor een speciale spaaractie. insight ondersteunde het jubileum (en de actie) succesvol met content en creatie. De resultaten? De bijdragen op Facebook zorgden voor een groei van het aantal likes met 65%. Persberichten zorgden voor de nodige redactionele publiciteit (een … Read More

JF International/Schelde Sports

OPDRACHTGEVER: JF International PROJECT: Schelde Sports exclusief partner FIBA 3×3 World Tour Het Nederlandse Schelde Sports is tot en met 2020 exclusief FIBA-partner voor de 3×3 World Tour en aldus leverancier van alle officiële 3×3 basketbalstellingen. Overige 3×3 World Tour-partners zijn alleen Nike, Wilson en Sport Court. Het IOC heeft 3×3 basketball toegevoegd aan het programma voor de Olympische Spelen 2020 in … Read More

Holland Robotics

OPDRACHTGEVER: High Tech NL PROJECT: huisstijl en presentatiemiddelen Holland Robotics is een initiatief van High Tech NL (dé branchevereniging van en voor innovatieve Nederlandse hightechbedrijven en -kennisinstellingen). Binnen Holland Robotics maakten vijf toonaangevende industriële spelers en zes wetenschapsinstellingen afspraken over verregaande krachtenbundeling op dit vlak. Dit moet er voor zorgen dat de roboticakennis in Nederland maximaal wordt benut. insight vertaalde dit unieke samenwerkingsverband … Read More

Huisstijl Cinergy

OPDRACHTGEVER: Cinergy PROJECT: huisstijl Cindy van den Dungen, v.h. directeur Heras Nederland, vroeg insight om een energiek, eenvoudig en positief beeldmerk. Zie hier het resultaat. Cinergy is in te huren voor interim- en adviesopdrachten op het gebied van strategische marketing en management.

JF•International

OPDRACHTGEVER: JF•International PROJECT: brochure JF•International is de internationale verkooporganisatie van de merken Janssen•Fritsen, Schelde Sports en Spieth Gymnastics. Stuk voor stuk marktleiders op het gebied van respectievelijk bewegingsonderwijs, basketbal en wedstrijdturnen. insight realiseerde een fantastische brochure die ondersteunt bij de verkoopactiviteiten (en die past bij deze mooie merken).

High Tech NL

OPDRACHTGEVER: High Tech NL PROJECT: boek ‘Hightechindustrie in geografisch perspectief’ Voor High Tech NL – dé brancheorganisatie voor de hightechindustrie in Nederland, onderdeel van ondernemersvereniging FME – mochten we de vormgeving en productie doen van het boek ‘Hightechindustrie in geografisch perspectief’. Het eerste exemplaar werd op 2 mei door Jos van Erp (de schrijver van het boek) overhandigd aan Europarlementariër Lambert van … Read More

Mobile Fencing & Security

OPDRACHTGEVER: Heras Tijdelijke Beveiliging PROJECT: nieuwe huisstijl Van Heras Tijdelijke Beveiliging naar Mobile Fencing & Security. Met behoud van een sterk merk, toch een nieuwe positionering.

Heras BV

OPDRACHTGEVER: Heras BV PROJECT: Beursstand Perimeter Protection – Nürnberg Perimeter Protection in Nürnberg. Transformatie Heras Adronit naar Heras, alias Grün wird Blau. Realisatie: Cialona Expo.