Cresa Nederland

Cresa Nederland Opdracht: vertaling corporate identity, campagne FD + BNR Cresa Nederland (met zes vestigingen in Nederland) is onderdeel van de wereldwijde Cresa organisatie met 6.000 opdrachtgevers in 40 landen. Cresa behartigt de belangen van de zakelijke huurder, als adviseur en procesmanager. Deze dienstverlening heet huisvestingsoptimalisatie en reikt van strategisch plan tot turnkey oplevering. Cresa begeleidt vastgoedgebruikers bij vraagstukken omtrent huur ... Read More

Taalbrug Junior

Opdrachtgever: Taalbrug Junior Opdracht: corporate identity Taalbrug Junior is een school voor speciaal onderwijs. Een school waar communiceren centraal staat. Bij Taalbrug Junior draait het helemaal om de kinderen (tussen 4 en 12 jaar) en hun zeer diverse onderwijsbehoeften. En om samenwerking tussen onderwijsdisciplines. Na een ‘nieuwe’ naam, kwam er ook een huisstijl die dát verhaal vertelt. Met een logo … Read More

KUNST EINDHOVEN

Stichting Staat op Straat Opdracht: KUNSTEINDHOVEN KUNSTEINDHOVEN is een initiatief van stichting Staat op Straat in samenwerking met de binnenstadse winkeliers. De kunstroute toont een overzicht van 30 kunsteieren in 30 vitrines die samen een verrassende expositie vormen door de hele stad. Aan elk ei is een bijzondere kunstenaar verbonden die op geheel eigen wijze het ei heeft bewerkt. Van ... Read More

Nuenen kiest!

Oprachtgever: gemeente Nuenen c.a. Project: Opkomstbevordering c.s. herindeling Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant willen Nuenen bij Eindhoven voegen. Opkomst en uitslag van het gehouden referendum overtroffen alle verwachtingen: 55% opkomst, 78% van de Nuenenaren is tegen een samengaan met Eindhoven. Onze campagnebijdragen: Facebook, DM en (outdoor)advertenties. Het krachtig overtuigen van Provinciale Staten loopt. Het moet goed komen – 78% tegen is … Read More

Lage Heide

OPDRACHTGEVER: Gemeente Valkenswaard/Project Zuid PROJECT: Kennismaken met Lage Heide, slapen in een tipi Een nieuwe woonwijk in Valkenswaard. Projectmanagement en verkoopondersteuning. De leukere variant op de Nationale Huizennacht? Met de allereerste kavelbezitters, bewoners en kandidaat-kopers barbecueën en slapen in een tipi. Insight is sinds 2014 op projectbasis betrokken bij het project. We verzorgen onder meer de communicatiemiddelen rond de kavelverkoop (brochures, advertenties, … Read More

Mobile Fencing & Security

KLANT: Heras Mobile Fencing & Security PROJECT: diverse werkzaamheden Van Heras Tijdelijke Beveiliging naar Mobile Fencing & Security. Met behoud van een sterk merk, toch een nieuwe positionering. Dat was de basis voor een breed scala aan middelen die Insight de afgelopen jaren ontwikkelde. Onze werkzaamheden lopen uiteen van digitale nieuwsbrieven tot presentatiemateriaal (online en print) en van het ontwikkelen van ... Read More

Sorbo 50 jaar

OPDRACHTGEVER: Nedac Sorbo PROJECT: content en creatie 50 jaar Sorbo Sorbo bestaat in 2017 50 jaar. Het merk lanceerde daarvoor een speciale spaaractie. insight ondersteunde het jubileum (en de actie) succesvol met content en creatie. De resultaten? De bijdragen op Facebook zorgden voor een groei van het aantal likes met 65%. Persberichten zorgden voor de nodige redactionele publiciteit (een meer … Read More

JF International/Schelde Sports

OPDRACHTGEVER: JF International PROJECT: Schelde Sports exclusief partner FIBA 3×3 World Tour Het Nederlandse Schelde Sports is tot en met 2020 exclusief FIBA-partner voor de 3×3 World Tour en aldus leverancier van alle officiële 3×3 basketbalstellingen. Overige 3×3 World Tour-partners zijn alleen Nike, Wilson en Sport Court. Het IOC heeft 3×3 basketball toegevoegd aan het programma voor de Olympische Spelen 2020 in … Read More

JIP (Jouw Informatie Platform)

OPDRACHTGEVER: Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost PROJECT: prijsvraag naam virtuele netwerkomgeving Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost krijgt een nieuwe, interne virtuele netwerkomgeving. En die moest een goede naam krijgen. insight ontwikkelde – in samenwerking met partner Zoso – een afgeschermde website voor de prijsvraag en de ondersteunende printmedia. Uiteindelijk viel de keuze op JIP (Jouw Informatie Platform). En dat verdiende natuurlijk een passend logo!   Werkzaamheden: Communicatieadvies Ontwikkeling website Ontwerp en … Read More

High Tech NL

OPDRACHTGEVER: High Tech NL PROJECT: boek ‘Hightechindustrie in geografisch perspectief’ Voor High Tech NL – dé brancheorganisatie voor de hightechindustrie in Nederland, onderdeel van ondernemersvereniging FME – mochten we de vormgeving en productie doen van het boek ‘Hightechindustrie in geografisch perspectief’. Het eerste exemplaar werd op 2 mei door Jos van Erp (de schrijver van het boek) overhandigd aan Europarlementariër Lambert van … Read More