Taalbrug Junior
Opdrachtgever: Taalbrug Junior Opdracht: corporate identity Taalbrug Junior is een school voor speciaal onderwijs. Een school waar communiceren centraal staat. Bij Taalbrug Junior draait het helemaal om de kinderen (tussen 4 en 12 jaar) en hun zeer diverse onderwijsbehoeften. En om samenwerking tussen onderwijsdisciplines. Na een ‘nieuwe’ naam, kwam er ook een huisstijl die dát verhaal vertelt. Met een logo … Read More
KUNST EINDHOVEN
De Koppeling
OPDRACHTGEVER: Veiligheidsregio Brabant-Zuidoost PROJECT: Personeelsmagazine De Koppeling De Koppeling is het personeelsmagazine van Brandweer Brabant-Zuidoost en viert in 2019 haar 25e jaargang. Insight verzorgt sinds jaar en dag de vormgeving, productie, redactie en (redactie)begeleiding van het blad. Werkzaamheden: Redactie(begeleiding) Ontwerp en vormgeving Copy Productie
Nuenen kiest!
Oprachtgever: gemeente Nuenen c.a. Project: Opkomstbevordering c.s. herindeling Gedeputeerde Staten van Noord-Brabant willen Nuenen bij Eindhoven voegen. Opkomst en uitslag van het gehouden referendum overtroffen alle verwachtingen: 55% opkomst, 78% van de Nuenenaren is tegen een samengaan met Eindhoven. Onze campagnebijdragen: Facebook, DM en (outdoor)advertenties. Het krachtig overtuigen van Provinciale Staten loopt. Het moet goed komen – 78% tegen is … Read More
Jaarverslag Justitie en Veiligheid
OPDRACHTGEVER: Ministerie van Justitie en Veiligheid PROJECT: jaarverslag C2000 | 2015 – 2017 Zonder C2000, GMS, 112 en NL-Alert wordt het voor 85.000 hulpverleners van politie, brandweer, ambulancediensten en marechaussee lastig werken. Voor het ministerie van Veiligheid en Justitie verzorgden we van 2015 tot en met 2017 dit ernstig serieuze en tijd-kritische document. Een jaarverslag met cijfers en zeer toegankelijk gebrachte prestaties. … Read More
Inspire!
Opdrachtgever: Wienerberger Project: content voor inspiratieplatform openbare ruimte Wienerberger is méér dan een producent van keramische bestratingsoplossingen en bouwmaterialen. Met 200 jaar ervaring is Wienerberger ook een kennisinstituut. Magazine ‘garden+place’ kreeg een bijstelling van de bladformule en een nieuwe naam: ‘inspire!’. Een gaaf blad met de beste Nederlandse en soms ook buitenlandse keramische bestratingsprojecten. Op het digitale platform inspire-openbareruimte.nlstaan de … Read More
Lage Heide
OPDRACHTGEVER: Gemeente Valkenswaard/Project Zuid PROJECT: Kennismaken met Lage Heide, slapen in een tipi Een nieuwe woonwijk in Valkenswaard. Projectmanagement en verkoopondersteuning. De leukere variant op de Nationale Huizennacht? Met de allereerste kavelbezitters, bewoners en kandidaat-kopers barbecueën en slapen in een tipi. Insight is sinds 2014 op projectbasis betrokken bij het project. We verzorgen onder meer de communicatiemiddelen rond de kavelverkoop (brochures, advertenties, … Read More
Mobile Fencing & Security
Sorbo 50 jaar
OPDRACHTGEVER: Nedac Sorbo PROJECT: content en creatie 50 jaar Sorbo Sorbo bestaat in 2017 50 jaar. Het merk lanceerde daarvoor een speciale spaaractie. insight ondersteunde het jubileum (en de actie) succesvol met content en creatie. De resultaten? De bijdragen op Facebook zorgden voor een groei van het aantal likes met 65%. Persberichten zorgden voor de nodige redactionele publiciteit (een meer … Read More
- Page 1 of 2
- 1
- 2